Get quick response to your requests and proactive
advice from Bitdefender experts

Choose the premium support package that best fits your business requirements

Enterprise Premium Support

As organizations grow, their internal networks become more complex and the areas that must be protected by security solutions expand. Consequently the dangers that your security team must face each day grow. Bitdefender’s premium support services provide quick response to any attack, as well as proactive advice from our experts. As a result, your organization benefits from the optimal security configuration and maximum protection of security systems. You can choose the Silver ,Gold or Platinum Premium Enterprise Support packages, depending on the response times and the types of proactive services necessary for your organization.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Voordelen

Verhoogde beveiliging van uw organisatie

Bitdefender versterkt in het hele portfolio machinelearning. Scanning Engine, HyperDetect, Sandbox Analyzer, Content Control en Global Protective Network zijn slechts enkele voorbeelden van technologie van Bitdefender die machinelearning gebruiken. ONTDEK MEER: Technische samenvatting van Machinelearning

Efficient and prompt solutions for any security threat

Sandbox Analyzer van Bitdefender detecteert vóór de uitvoering geavanceerde aanvallen door bestanden die verdere analyse nodig hebben, automatisch naar de cloud sandbox te sturen en op basis van de beoordeling daarvan remediërende acties uit te voeren. ONTDEK MEER: Technische samenvatting van Sandbox Analyzer

Quick response to your requests

Process Inspector van Bitdefender is een detectietechnologie voor abnormaal gedrag die bescherming geeft tegen nooit eerder opgetreden bedreigingen tijdens de uitvoering ervan. ONTDEK MEER: Technische samenvatting van Process Inspector

Tijdsbesparende administratie voor beveiligingsoplossing

Process Inspector van Bitdefender is een detectietechnologie voor abnormaal gedrag die bescherming geeft tegen nooit eerder opgetreden bedreigingen tijdens de uitvoering ervan. ONTDEK MEER: Technische samenvatting van Process Inspector

Minimal resources required for maximized infrastructure performance

HyperDetect van Bitdefender bevat modellen voor machinelearning en detectietechnologie voor stealth-aanvallen. Het vormt een extra beschermingslaag, speciaal ontworpen om geavanceerde aanvallen en verdachte activiteit in de fase vóór de utivoering te deteceren. SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Snel rendement op uw investering voor de beveiligingsoplossing

Veel functies werken samen om de aanvalsmogelijkheden te verkleinen: Patch Management, Full Disk Encryption, Web Threat Protection, Firewall, Application & Device Control.

Enterprise Support Benefits

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

The Premium Silver Support includes all Standard Support Package benefits and adds better response times, access to Customer portal, remote sessions, performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

The Premium Gold Support includes all Silver Support Package benefits and adds exceptional response times, increased number of remote sessions, product performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

The Enterprise PLATINUM Premium Support program, extends Premium GOLD Support with a Technical Account Manager role, providing focused customer advocacy for organizations with unique or complex support requirements. TAM is a Bitdefender expert who is familiar with the customer’s environment, business objectives and deployment plans and coordinates all aspects of the technical customer interaction.

Functies Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Ondersteuning Helpcenter Ja Ja Ja Ja
Toegang tot Bitdefender-gemeenschapsfora Ja Ja Ja Ja
Chatondersteuning (Cloud-klanten) Ja Ja Ja Ja
Tickets via webportaal Ja Ja Ja Ja
Email Assistance Ja PRIORITIZED TOEGEWEZEN NAMED
Phone Assistance Ja PRIORITIZED TOEGEWEZEN NAMED
Beschikbaarheid 8 x 5 business hours 24/7 24/7 24/7
8 x 5 business hours (TAM)
Incident Assistance Ja Ja Ja Ja
Target Response Time for Severity 1 issues 4 uur Direct phone line Direct phone line Direct phone line
Target Response Time for Severity 2 issues 12 uur 8 uur 3 uur 3 uur
Target Response Time for Severity 3 and 4 issues 24 uur 12 uur 4 uur 4 uur
Premium Support benefits - SILVER Support GOLD Support PLATINUM Support
Toegang tot klantenportaal - Ja Ja Ja
Malware submission - Ja Ja Ja
Routine product health-checks - 1 sessie per jaar, op afstand 2 sessie per jaar, op afstand 2 sessie per jaar, op afstand
Aangepaste voorziening en beheer van GravityZone - 1 sessie per jaar, op afstand 2 sessie per jaar, op afstand 2 sessie per jaar, op afstand
Maintenance sessions - 2 sessie per jaar, op afstand 4 sessies per jaar, op afstand 4 sessies per jaar, op afstand
Toegang tot een specifieke Technische accountmanager (TAM) - - - Ja
TAM benefits - Beschikbaarheid
Quarter alignment call - - - Remote
Direct support on technical issues - - - Remote
Handle escalated technical issues within Bitdefender (issues, FR) - - - Remote
Toegang tot ervaren technische ingenieurs - - - Remote
Product Architecture Assistance - - - Remote
Advanced assistance for malware outbreaks and access to Bitdefender - - - Ja
Monthly review of open issues in support - - - Ja
On-demand knowledge transfer - - - Remote
On-demand on-site visit - - - 1 per year
Prioritized feature requests process - - - Ja
Ticket ownership Representatives/Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers TAM

“Bitdefender offers top services. Quick response, good quality service and support at all times”

Michael M. Kristensen, Clipper

“We were very pleased to find Bitdefender GravityZone would deliver the security solution we needed with the management capabilities we desired. Additionally, the responsiveness of their professional services team ensured a seamless deployment”

Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect for Mentor Graphics

“Bitdefender gave us very professional service and support”

Niklas Nikitin Karlstad University’s IT Security Coordinator

Veelgestelde vragen

Do you still have questions? Do you need help deciding which solution is right for you?
The Bitdefender Sales Team is happy to be of service. Call today.

Telefoonnummer: 0374303031* (from Monday to Friday 09:00 - 18:00)
Or, use our international number: +40316204235* +40374303035* (from Monday to Sunday 24/7)